Tuesday, March 29, 2011

SWEETY //Le Poncho

 


Hi !  Thanks a lot to my new followers and for all your comments, I try to reply to every one each time I make a new post, but it's getting harder and harder... Anyways, here is a poncho I bought this weekend. And I figured out why I'm lacking of inspiration : my style as changed a lot. I don't like "preppy" or "BCBG" style anymore, all I want is black, leather, flashy colors, silver... in a word : ROCK ! That's why my wardrobe doesn't satisfy me anymore... And it's gonna take long before I change it from A to Z. xxx
Coucou ! Un grand merci à mes nouveaux followers et pour vos commentaires, j'essaye de répondre à tout le monde à chaque nouveau post que je fais, mais c'est de plus en plus dur... Bref, voici un poncho que j'ai acheté ce weekend. Et j'ai compris pourquoi je manquais d'inspiration : mon style a changé, je n'aime plus trop le "preppy", le "BCBG", ce que je veux c'est du noir, du cuir, des couleurs flashy, de l'argenté... en un mot : ROCK ! C'est pour cela que ma garde-robe ne me satisfait plus... Mais ça va prendre du temps pour tout renouveler. Bisous


Scarf & jeans : Zara
Fur cardigan : Meteo
Shoes : Asos
Everything else : H&M

No comments:

Post a Comment