Tuesday, March 29, 2011

Lyon, quickly PARIS AND LONDON



Hi ! Thanks to my new followers, more than 70 now !  I'm so sorry for being absent lately, but I was demotivated, maybe worried a little, I'm wondering a lot about my studies... But I promise to post frequently now :). I wanted sooo much this black cape I couldn't buy at Topshop in England, and it reminded me of this fabulous blue cape my aunt had given me, made of wool, cashmere and wolf... And here things I bought in England ! And I'll show you tomorrow what I bought today ! xxx

Coucou ! Merci à mes nouveaux followers, plus de 70 maintenant ! Je suis désolée d'être si absente, j'ai été démotivée, peut-être un peu préoccupée, je me pose beaucoup de questions sur mes études... Mais je promets de poster plus souvent maintenant :). Je voulais tellleeeement cette cape noire que je n'ai pas pu acheter à Topshop en Angleterre, et ça m'a rappelé que j'avais cette fabuleuse cape bleue que ma tante m'avait donnée, en laine, cachemire et renard... Et voici quelques petites choses achetées en Angleterre ! Et je vous montrerai demain ce que j'ai acheté aujourd'hui ! Bisous

 
Yumiiii !


Cape : Vintage
Shirt : Topshop
Jeans : Cheap Monday
Scarf : Kookai
Shoes : New Look



Hi girls, sorry for the lack of posts but I have the flu, so I wasn't really in the mood... Today I went quickly to Lyon to visit a fashion school, I'm thinking about studying fashion next year. I think science is not really my way, I don't like it that much... I wish I were taken in this school ! xxx

Coucou les filles, désolée pour le manque de posts mais j'ai la grippe, donc je n'étais pas trop d'humeur... Aujourd'hui je suis allée rapidement à Lyon pour visiter une école de mode, j'aimerais partir dans des études de stylisme l'année prochaine.  Je pense que la science n'est pas ma voie en fin de compte, je n'aime pas plus que ça... J'espère que ça aboutira ! Bisous


Blazer : Primark
Blouse : See by Chloé
Pants : Zara
Shoes : Minelli
Scarf : Zara

No comments:

Post a Comment