Tuesday, March 29, 2011

outfits // Suede shirt and Comfy outfit

 


Hi girls ! To be honest, I'm really lacking of inspiration these days, I spent hours yesterday evening trying outfits in my room, but nothing was okay... I think I need to change my style, I mean try new things, try not to wear jeans everyday, maybe winter shorts, long shirts or  tunics. But what I bought today may help... This time I give you 2 clues : "red" and "leather" ! xxx

Coucou les filles ! Pour être honnête, je manque vraiment d'inspiration ces jours-ci, hier soir j'ai passé des heures à faire des essayages dans ma chambre, mais rien n'allait... Je pense que j'ai besoin de changer mon style, je veux dire essayer de nouvelles choses, essayer de ne pas porter des jeans tous les jours, peut-être des shorts d'hiver, de longues chemises, des tuniques. Mais ce que j'ai acheté aujourd'hui peut aider... Je vous donne deux indices cette fois-ci : "rouge" et "cuir" ! Bisous



Leather jacket : La Redoute
Faux suede shirt : H&M
Jeans : Cheap Monday
Snood : Promod
Shoes : Minelli

 



Hi there, today I went out for coffee with a friend. For some holidays begin today, for others they end this weekend, and I'm on holidays next week... And I was wondering if I'd go anywhere, I mean travel... I'll keep you in touch :). xxx

Coucou, aujourd'hui je suis sortie pour un café avec une amie. Pour certains les vacances commencent aujourd'hui, pour d'autres elles finissent ce weekend, et les miennes commencent la semaine prochaine... Et je me demande si je vais partir quelque part... Je vous tiens au jus :). Bisous



Coat, jeans : Zara
Shirt : H&M
Cardigan : Mango
Scarf : Burberry
Boots : New Look

No comments:

Post a Comment